[ onsdag ]

Idag har jag varit i Romme, vaknade kl; 5:30 drog hemifrån 6:15,,, sedan drog jag me buss till Romme me klassen ;] bussresan var 3 timmar,,, var rätt kul faktiskt,, lura klassen några gången, bl.a; "Oskar fyller år!!", ( Oskar hörde inge för att han lyssnade på musik ) o rätt som d va börja alla sjunga "ja må han leva",, medans jag sitter o skrattar ihjäl mig x],, sedan lurade jag alla att d var en älg ute på fältet,, vilket slutar med att alla står o glor o letar efter älgjäveln, förgäves :D
när vi kom till Romme, fick vi vänta i över en halvtimme på att få skidorna hyrda,, sedan var d bara o dra ut i backen! ;D jag hade inte åkt på 2-4år,, men klarade iaf alla röda backar, och den brantaste svarta,,, efter den körde jag inga mer svarta >.<
jag ramlade faktiskt inte en ändå gång, nära ett par gånger, men jag höll mig uppe :] hemresan var rätt så lugn,, kollade film, o drog lite skämt o så :] Sedan kom jag hem o fira min plastmorfars födelsedag :] åt tårta och diskuterade om allt möjligt,! :] Dagens band;; Billy Idol ;] \,,/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0