Jaaaa!!

Idag, har jag tränat parkour nästan hela dagen i slussen, en riktigt bra träningsdag, förutom att vi inte fick igång ng bra flow direkt!! sak samma, jag kom hem - runt 20:00, och loggar in på msn - då.. händer det otroliga! ;D en tjej från Finland loggar in, och jag snackar med henne en hel timme, och kommer fram till att hon hänger med på en thailandsresa!! en hel månad på sommaren, nice! Idag har jag inte lyssnat på musik, men d har mitt huvud gjort, har gått omkring o tänkt på "Judas Priest - Freewheel Burning" och "Motörhead - Killed By Death", men vinnaren är.. alltså dagens band, och låt blir... Motörhead - Killed by Death!! Hörs immorn igen! :] njut av låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0